لطفا قبل از هرگونه اقدام برای مرجوع کردن کالا با پشتیبانی تماس بگیرید.
روند مرجوع کالا به شکل زیر است :
با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست مرجوعی کالا را به همره اطلاعات کامل و دلایل و مستندات خود اعلام کنید.
تیم پشتیبانی دلایل شما را بررسی کرده و تایید یا عدم تایید درخواست شما را به اطلاعتان می رساند.
در صورت تایید درخواست ، کالا را به همان شکل اولیه و با تمام متعلقات به آدرس پستی که پشتیبانی در اختیارتان میگذارد ارسال کنید.
رسید پستی را حتما همراهتان نگه دارید.
تیم پشتیبانی،کالا را با توجه به دلایل شما برای مرجوعی کالا اعم از ایراد فنی ، مغایرت و ... بررسی میکند.
در صورت تایید ایراد یا مغایرت ، کالا تعویض شده و برای شما ارسال میشود. همچنین شما میتوانید درخواست استرداد مبلغ پرداختی را به پشتیبانی اعلام کرده و از خرید خود انصراف دهید.
در صورت عدم تایید ، کالا مجددا به همان شکل به خریدار بازگردانده میشود.
دقت کنید در صورتی که درخواست مرجوعی به شکل درست انجام نشود و یا ایرادات و... توسط تیم پشتیبانی تایید نشود،کلیه هزینه های پستی بر عهده خریدار خوهد بود. در غیر اینصورت تمامی هزینه ها را استارز وی متقبل خواهد شد.
قوانین عمومی مرجوعی کالا
دقت کنید که همه ی دسته بندی های کالا قابلیت مرجوعی را ندارند و حتما قبل از اقدام جهت مرجوع کردن کالا با پشتیبانی در تماس باشید.
کلیه كالاهايی که از نظر بهداشتی دارای حساسیت هستند، (مانند : لوازم آرایش و بهداشتی، لباس زیر، مایو ،محصولات آرایشی بهداشتی،عطر و ادکلن و ...)، قابل بازگشت نیستند.
کلیه اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ و جنس، مطابق نمونه اصلی است. با این حال، اگر محصول خریداری شده بهاشتباه دارای مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت باشد، می توانید از حق استرداد كالا استفاده نمایید.
درصورت اینکه کالا بدون رعایت شرایط بازگشت از سمت مشتری ارسال شود یا آسیب به كالا از سمت مشتری برای استارز وی محرز شود ، کالا بدون تعویض یا استرداد به مشتری برگشت داده خواهدشد.
تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملا سالم باقی مانده باشد ، بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد و تگ کالا روی محصول وجود داشته باشد.